FAQ | Esy Floresy

Faq

1. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?
Maksymalny czas na wysyłkę od momentu złożenia zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
Maksymalny czas na dostarczenie od momentu wysyłki wynosi 3 dni robocze (zazwyczaj jednak jest to 1 dzień roboczy).
Najkrótszy czas realizacji zamówienia wg naszych Klientów wynosi 3 dni robocze.
2. Kiedy zostanie odnotowany mój przelew w przypadku przedpłaty i kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
Wyciąg z konta bankowego jest dostarczany nam raz dziennie, rano.
Czyli w wypadku zrobienia przelewu w poniedziałek, gdy przelew zostaje zaksięgowany na koncie również w
poniedziałek, my odnotowujemy go we wtorek rano, wtedy też rozpoczęta zostaje realizacja zamówienia.
3. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte?
Po poprawnym złożeniu zamówienia, na stronie powinien wyświetlić się numer zamówienia wraz z informacją, że oczekuje ono na
przyjęcie. Dodatkowo zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany przy rejestracji
z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje”)
4. Co zrobić gdy chcę zmienić sposób dostawy?
Należy zgłosić ten fakt poprzez wysłanie wiadomości e-mail tak by pracownik sklepu internetowego mógł usunąć bieżące
zamówienie (o ile nie zostało ono opłacone) i złożyć je ponownie samodzielnie zaznaczając tym razem poprawny sposób dostawy.
5. Czy dostanę dowód zakupu?
W przesyłce zawsze znajduje się paragon z każdym produktem z zamówienia oraz wyszczególnionym kosztem
wysyłki. Dodatkowo, podczas składania zamówienia można zaznaczyć opcję faktury VAT, z zastrzeżeniem postanowień § 2 pkt 9 Regulaminu sklepu internetowego
6. Skąd otrzymam nr konta i dane do przelewu, czy nr konta może być inny niż poprzednim razem?
Po prawnym złożeniu zamówienia numer konta wyświetla się na ekranie wraz z danymi, dodatkowo wysyłany
jest on w wiadomości e-mail. Numer konta jest również dostępny na naszej stronie.
W przypadku korzystania z płatność.pl numer konta może być inny niż w przypadku zwykłego przelewu internetowego.
7. Czy mam możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera?
Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności.
Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.
8. Co zrobić gdy zawartość paczki jest inna niż zamówiona, bądź niekompletna?
Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do sklepu drogą mailową.
9. Co zrobić gdy zobaczę, że przesyłka jest uszkodzona?
Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
10. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia stosownej reklamacji drogą e-mailową, jednak najczęściej staramy się to robić na bieżąco, np. za pomocą
przesyłek wymiennych.
11. Czy można anulować zamówienie?
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail, bądź telefonicznie.
Zamówienie może usunąć jedynie pracownik sklepu internetowego.
12. Czy adres dostawy może być inny niż adres podany przy rejestracji konta?
Adres dostawy dla każdego składanego zamówienia może być inny niż adres podany przy rejestracji, fakt ten należy uwzględnić w momencie składania
13. Zamówienie wysłano do mnie, a paczki od kilku dni nie ma, co zrobić?
Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. My zorientujemy się w firmie kurierskiej co się
dzieje z przesyłką i poinformujemy o tym klienta.
14. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail?
Nie można. Zamówienia realizowane są tylko po złożeniu ich przez stronę.

Partnerzy

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo